رعدوبرق جان مرد شصت‌ساله در شهرستان ورزقان را گرفت چطور با سوگ جمعی کنار بیاییم؟ توضیحات یک کارشناس صنعت هوایی درباره نکات کلیدی سقوط بالگرد رئیس‌جمهور طرح «صیانت» منتفی شد؟ چگونه از حمله میگرنی قبل از وقوع آن جلوگیری کنیم؟ راننده ضارب در شهریار دستگیر شد + فیلم گروگانگیری به علت پشیمانی از معامله! گام‌های مهم دولت سیزدهم برای کاهش آلایندگی در شهرها پلیس کدام خودروها را توقیف می‌کند؟ هشدار کاهش سن ابتلا به آلزایمر تا دهه ۴۰ زندگی | چند توصیه کاربردی برای جلوگیری از زوال عقل دانش آموزان بخوانند| ۱۹ توصیه مهم برای امتحانات نهایی اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی مشهدی جان ۶ نفر را نجات داد (۴ خرداد ۱۴۰۳) هزینه هزار میلیاردی برای خریداری دستگاه و تجهیزات پژوهشگاه جامع علوم پزشکی در مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌ها تا اوایل هفته آینده رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد: ۱۸۶ پروژه نیمه تمام داریم که تا پایان سال تکمیل خواهد شد وزیر بهداشت: پژوهشگاه شهید رئیسی است همانند یک دانشگاه عمل می‌کند افتتاح پژوهشگاه شهید رئیسی و مجتمع آموزشی شهید خوارزمی در مشهد با حضور وزیر بهداشت+ فیلم هشدار ناپایداری جوی در ۹ استان کشور (۴ خرداد ۱۴۰۳) کشف بیش از ۲۷۰۰ عینک آفتابی قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد تومان در بازار تهران ماجرای توقف یک حکم اعدام توسط شهید رئیسی و توبیخ قاضی چه بود؟
سرخط خبرها

خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته

  • کد خبر: ۲۲۴۵۶۴
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته
بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، طی هفته گذشته بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان‌رضوی با ۱۶ حادثه (۹۲مصدوم و یک فوتی)، استان تهران با ۱۴حادثه (۴۷مصدوم و ۷ فوتی) و استان کرمان با ۱۴ حادثه (۸۵مصدوم و ۲ فوتی) است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، از مجموع ۸۳۶ مصدوم در حوادث ترافیکی، ۶۹۳ نفر در محل درمان شدند و ۱۴۳ نفر فوت کردند.

بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان‌رضوی با ۱۶حادثه (۹۲مصدوم و یک فوتی)، استان تهران با ۱۴حادثه (۴۷مصدوم و ۷ فوتی) و استان کرمان با ۱۴ حادثه (۸۵مصدوم و ۲ فوتی) است.

بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان‌رضوی با ۹۲ نفر، کرمان با ۸۵ نفر و سیستان‌وبلوچستان با ۷۷ نفر و بیشترین فوتی ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در استان‌های تهران با ۷ نفر، فارس با ۶ نفر و کهگیلویه‌وبویراحمد با ۳ نفر است.

طی هفته گذشته، ۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل‌ونقل عمومی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۳۳ نفر و فوت ۲ نفر شده که معادل۳ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است.

همچنین در هفته‌ای که گذشت، ۱۸ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی/کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۶۸ نفر و فوت ۱۴ نفر شده که معادل ۱۱ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است.

این گزارش می‌افزاید: ۱۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت‌بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۹۸ نفر و فوت ۴ نفر شده که معادل ۹ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است و ۱۰ حادثه ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۲۷ نفر و فوت ۶ نفر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->